1. POSTANOWIENIA OGÓLNE
      1. Sklep internetowy naturalCHIC.pl działa pod adresem www.naturalCHIC.pl prowadzi działalność handlową w zakresie sprzedaży detalicznej skierowanej do klienta indywidualnego.
      2. naturalCHIC.pl zajmuje się sprzedażą kwiatów, produktów spożywczych i innych.
      3. MM Brown Group SA Sp.k. prowadzi sprzedaż wysyłkową z siedzibą na terenie Rzeczypospolitej Polskiej.
      4. Sprzedawcą towarów jest firma: MM Brown Group SA Sp.k.. z siedzibą przy ul. Ostrowskiej 582, 61-324 Poznań, wpisana przez Sąd Rejonowy w Poznaniu, XXI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego - Rejestru Przedsiębiorców pod numerem KRS: 0000298017, NIP: PL 7822424244, REGON: 300797727.
      5. Kontakt ze sklepem naturalCHIC.pl jest możliwy za pośrednictwem:
        • e-maila: biuro@naturalchic.pl
        • telefonu: +48 61 64 29 093 w godzinach od 8:00 do 17:00 (dotyczy dni roboczych)
      6. Osoba składająca zamówienie jednocześnie oświadcza, że posiada pełną zdolność do czynności prawnych zgodnie z przepisami Kodeksu cywilnego.
    2. SKŁADANIE ZAMÓWIEŃ
      1. Sprzedaż towarów odbywa się na podstawie zamówień składanych za pośrednictwem internetu. Zamówienia przyjmowane są 7 dni w tygodniu, przez 24 godziny za pośrednictwem strony naturalCHIC.pl
      2. Sprzedawca dopuszcza możliwość przyjęcia zamówienia za pośrednictwem telefonu lub e-maila biuro@naturalchic.pl.
      3. Aby złożyć zamówienie Kupujący dodaje towar do koszyka za pomocą przycisku znajdującego się w karcie produktu – „Dodaj do koszyka”.
      4. Akceptacja koszyka następuje za pomocą przycisku „Dalej”, w wyniku której Zamawiający (niezalogowany) jest przekierowany do opcji uzupełnienia danych adresowych Zamawiającego i Odbiorcy (zakładka Adres). Dokonuje wyboru sposobu dostawy, następnie płatności.
      5. Kolejnym etapem jest możliwość wyboru daty wysłania zamówienia, sposobu płatności.
      6. Przed złożeniem zamówienia Kupujący proszony jest o sprawdzenie poprawności całego zamówienia oraz o zaakceptowanie niniejszego regulaminu i zasad polityki poufności.
      7. Na koniec Klient składa zamówienie (ofertę kupna) za pomocą przycisku „Dalej”.
      8. Po złożeniu zamówienia na stronie sklepu naturalCHIC.pl wyświetla się Informacja o wysłaniu e-maila potwierdzającego złożenie zamówienia.

 

    1. OFERTA SKLEPU
      1. Produkty prezentowane na stronie sklepu naturalCHIC.pl nie stanowią oferty handlowej w rozumieniu przepisów kodeksu cywilnego. Zatem złożenie zamówienia nie jest równoznaczne z zawarciem umowy kupna – sprzedaży.
      2. Ceny prezentowanych towarów są w złotych polskich i zawierają podatek VAT. Ceny zawierają koszty wysyłki firmą kurierską DPD.
    2. REALIZACJA ZAMÓWIEŃ I DOSTAWA
      1. Złożenie zamówienia nie jest jednoznaczne z jego przyjęciem do realizacji, a co za tym idzie z zawarciem umowy kupna-sprzedaży. Na tym etapie Sprzedawca ma prawo odmówić realizacji zamówienia np. z powodu braku określonego produktu, lub niemożności zrealizowania zamówienia w określonym przez Klienta czasie. W przypadku zamówień opłaconych Sprzedawca zobowiązuje się do zwrotu zapłaconych pieniędzy w terminie do 14 dni kalendarzowych.
      2. Dodatkowo Sprzedawca zastrzega sobie prawo nie zrealizowania zamówienia, w którym Klient podał niepełne lub nieprawdziwe dane.
      3. Klient może zrezygnować z zamówienia nim zostanie przyjęte do realizacji. Sprzedawca dopuszcza możliwość anulowania zamówienia przyjętego do realizacji tylko jeśli zamówienie nie zostało jeszcze wysłane i jest na etapie realizacji, który umożliwia jego wycofanie.
      4. Moment przyjęcia zamówienia do realizacji (zawarcia umowy kupna-sprzedaży) następuje w chwili potwierdzenia mailowego wysłanego przez sprzedawcę. Od tego momentu Sprzedawca zobowiązuje się zrealizować zamówienie zgodnie z warunkami zawartymi w umowie, a Kupujący zobowiązuje się zapłacić za zamówienie i je odebrać.
      5. Standardowy termin kompletacji zamówienia wynosi od 24 do 48 godzin od momentu zaksięgowania środków na koncie Sprzedającego lub autoryzacji transakcji w przypadku płatności elektronicznych.
      6. Po skompletowaniu zamówienia Sprzedawca dokonuje wysyłki zamówienia za pośrednictwem firmy kurierskiej DPD.
      7. Czas dostawy skompletowanego zamówienia gwarantowany jest w ograniczonym zakresie przez DPD Polska (regulamin dostępny na stronie: www.dpd.com.pl). Szczegóły dotyczące terminów realizacji dostaw, dostępne są w zakładce Warunki dostawy która stanowi integralną część niniejszego regulaminu.
      8. Wysyłka zamówień następuje w dni robocze od poniedziałku do piątku. Godziny dostaw przesyłek, reguluje regulamin wewnętrzny firmy DPD Polska.
      9. Firma kurierska podejmuje zawsze dwie próby doręczenia przesyłki i w razie nieobecności adresata pozostawia awizo z prośbą o kontakt. Zamówienia wysyłane na adresy firm mogą zostać doręczone do recepcji lub sekretariatu, nie są to doręczenia do rąk własnych. Kurier nie ma obowiązku kontaktu telefonicznego przed doręczeniem przesyłki.
      10. Informacja o zamówieniu i etapie jego realizacji każdorazowo dostępna jest drogą mailową, telefonicznie u Sprzedawcy lub jeśli Zamawiający rejestrował się w serwisie, historia zamówień jest widoczna po zalogowaniu na stronie www.naturalCHIC.pl w zakładce „Twoje konto”.
      11. Do każdego zamówienia wystawiana jest faktura VAT , która jest wysyłana drogą mailową do osoby składającej zamówienie.
      12. System internetowy jest przeznaczony dla klientów składających zamówienia do 10 szt. produktów – zamówienia ilości pow. 10 szt. prosimy kierować do Działu Obsługi Firm po kontakcie telefonicznym.
      13. Produkty standardowe posiadają znaki graficzne producenta, elementy grawerowane, nalepki oraz inne elementy ozdobne, które mogą być niewidoczne na przykładowych zdjęciach. Kolory przedstawione na zdjęciach mogą w rzeczywistości odbiegać od wydruków lub prezentacji na monitorze komputera. Prosimy szczegółowo upewnić się czy każdy element produktu odpowiada Państwa oczekiwaniom – informacje o produktach mogą Państwo uzyskać drogą telefoniczną: +48 61 64 29 093 lub e-mail: biuro@naturalchic.pl.pl.
      14. Nie realizujemy doręczeń w soboty oraz niedziele. Kwiaty są doręczane od poniedziałku do piątku w godzinach 9:00-21:00.
      15. Przesyłki do szpitali, hoteli, dużych firm, banków, urzędów administracji publicznej są doręczane do recepcji lub sekretariatu.
    3. WARUNKI PŁATNOŚCI
      1. Płatność za dokonywane zakupy może być uiszczona w następującej formie:
        • kartą kredytową - poprzez internetowy system płatności internetowych dotpay,
        • przelewem elektronicznym przez system dotpay,
        • przelewem bankowym na rachunek MM Brown Group SA Sp.k. rachunek w Fortis Bank Polska S.A. 40 1600 1404 0004 0532 2236 8150 (w tytule należy wpisać numer zamówienia).
    4. WYSYŁKA ZAMÓWIEŃ
      1. Wysyłka zamówień jest bezpłatna i klient nie jest obciążany dodatkową opłatą za usługę kurierską.
      2. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do zmiany opłat za wysyłkę, przeprowadzania i odwoływania akcji promocyjnych bądź wprowadzania w nich zmian. Zmiany te nie dotyczą zamówień przyjętych do realizacji.
    5. GWARANCJA ŚWIEŻOŚCI
      1. Znajdujące się w zestawach pralinki i czekoladki przyrządzane są według tradycyjnych przepisów i nie zawierają szkodliwych, niedopuszczonych do obrotu spożywczego substancji przedłużających termin przydatności do spożycia. Opuszczając naszą firmę są zawsze kontrolowane pod względem świeżości.
      2. Prosimy o zwrócenie szczególnej uwagi na sposób przechowywania produktów czekoladowych. Wysoka temperatura i duża wilgotność wpływają niekorzystnie na naturalne wyroby czekoladowe.
      3. Biorąc pod uwagę najczęściej występujące warunki otoczenia oraz wiedzę i doświadczenie Sprzedawcy termin przydatności do spożycia poszczególnych produktów wynosi do 3 m-cy.

 

    1. ZWROTY, REKLAMACJE
      1. Zgodnie z Ustawą z dnia 30 maja 2014 o prawach konsumenta Art. 38. Prawo odstąpienia od umowy zawartej poza lokalem przedsiębiorstwa lub na odległość nie przysługuje konsumentowi w odniesieniu do umów:3) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumentalub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb;4) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia;5) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostałootwarte po dostarczeniu;, Klient będący konsumentem w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego może odstąpić od umowy kupna-sprzedaży w terminie do 10 dni kalendarzowych od daty odebrania przesyłki. Do odstąpienia od umowy kupna-sprzedaży konieczne jest przesłanie na adres sklepu pisemnego oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Zwrot towaru powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie czternastu dni kalendarzowych liczonych od daty wysłania oświadczenia . W przypadku jeśli Klient wysyła oświadczenie o odstąpieniu od umowy wraz z towarem to obowiązuje go termin 10 dni kalendarzowych od odebrania przesyłki.
      2. W przypadku odstąpienia od umowy kupna- sprzedaży Klient zwraca zakupione produkty w stanie niezmienionym, chyba że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu., Klient wysyła towar na własny koszt.
      3. Zwrotowi nie podlegają produkty:
        • o właściwościach określonych przez konsumenta w złożonym przez niego zamówieniu lub ściśle związanych z jego osobą,
        • które z uwagi na ich charakter nie mogą zostać zwrócone lub których przedmiot ulega szybkiemu zepsuciu.
      4. Zwrot pieniędzy następuje w ciągu 14 dni kalendarzowych od otrzymania zwracanego towaru na rachunek bankowy wskazany w formularzu zwrotu.
      5. MM Brown Sp. z o.o. ponosi odpowiedzialność za zamówiony produkt do wysokości jego ceny.
      6. Produkty z czekolady są z natury kruche i pomimo licznych zabezpieczeń w postaci opakowania zewnętrznego oraz kartonika wysyłkowego mogą ze względu na rodzaj dostawy (paczka pocztowa, przesyłka kurierska) ulec ukruszeniu lub ułamaniu, co oczywiście nie obniża ich walorów smakowych i wartości produktu, jednak wizualnie może nie odpowiadać Zamawiającemu. Prosimy wziąć pod uwagę taką ewentualność przed złożeniem zamówienia.
      7. Sprzedawca odpowiada za niezgodność towaru z umową zgodnie z Ustawą z dnia 30 maja 2014 o prawach konsumenta, z uwagi na specyficzne cechy towarów żywnościowych wydano na podstawie wyżej wymienionej ustawy Rozporządzenie Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 30 stycznia 2003 r. w sprawie terminów zawiadamiania sprzedawcy o stwierdzeniu niezgodności towaru żywnościowego z umową (DzU z 24.02.2003 r. nr 31, poz. 258). Jako podstawową zasadę przyjęto konieczność niezwłocznego zawiadomienia sprzedawcy o niezgodności towaru z umową, nie później niż: W przypadku towaru paczkowanego (Towary żywnościowe paczkowane, oznakowane datą minimalnej trwałości lub terminem przydatności do spożycia można reklamować wyłącznie przed upływem tej daty lub terminu.) - w terminie 3 dni od otwarcia opakowania.
      8. Reklamacja powinna być złożona w formie pisemnej na adres: MM Brown Group SA Sp.k., ul. Ostrowska 582, 61-324 Poznań. Nie przyjmujemy przesyłek wysłanych za pobraniem. Reklamacje są rozpatrywane w ciągu 14 dni kalendarzowych od daty ich wpłynięcia. W przypadkach uzasadnionych towar będzie wymieniany na pełnowartościowy, a jeśli to będzie niemożliwe nastąpi zwrot zapłaconej kwoty.
      9. Reklamacje dotyczące świeżości kwiatów powinny być zgłoszone w ciągu 3 dni.
      10. W przypadku zwrotu zamówienia do nadawcy (MM Brown Group SA Sp.k.) z powodu błędnie podanego lub niepełnego adresu doręczenia, odmowy przyjęcia paczki przez adresata lub nieodebrania paczki w określonym terminie, Zamawiający ponosi koszty ewentualnej ponownej wysyłki oraz koszty zwrotu zamówienia. Produkty nieodebrane lub nieopłacone zwroty podlegają utylizacji w terminie 7 dni od powrotu do magazynów kuriera, poczty lub MM Brown Group SA Sp.k.
    2. WZORY I PRÓBKI
      1. Przesyłane próbki lub wzory produkcyjne stanowią jedynie informację poglądową i nie są podstawą do składania zamówienia.
      2. MM Brown Group SA Sp.k. zastrzega sobie prawo zmiany bez powiadomienia, materiałów użytych do produkcji opakowań, ich wzorów, faktur i kolorów. Podstawową cechą produktu przynależną do nazwy zamawianego produktu, której MM Brown Group SA Sp.k. nie będzie zmieniać bez wcześniejszego powiadomienia, jest wagowa zawartość pralinek i czekoladek w opakowaniach. Zmiana samego opakowania nie będzie stanowić podstawy do reklamacji bądź zwrotu towaru.

 

    1. DANE OSOBOWE
      1. Zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych informujemy, iż dane osobowe naszych Klientów są przechowywane w zbiorze danych MM Brown Group SA Sp.k. z siedzibą przy ul. Ostrowska 582, 61-324 Poznań.
      2. Dane osobowe zbierane są wyłącznie na potrzeby marketingowe, referencyjne oraz realizacji zamówień przez MM Brown Group SA Sp.k. i przetwarzane w celu realizacji statutowej działalności gospodarczej firmy, prowadzenia akcji promocyjnych i reklamowych z zachowaniem wymogów zabezpieczenia danych określonych w ustawie o ochronie danych osobowych.
      3. Każdy z Państwa dysponuje prawem wglądu do swoich danych, poprawiania, żądania zaprzestania przetwarzania danych oraz prawem sprzeciwu, które należy zgłosić do siedziby naszej firmy w formie pisemnej.
      4. MM Brown Group nie odpowiada za szkody wyrządzone w wyniku udostępnienia przez Klienta osobom trzecim haseł, dostępów do podanego konta email, loginów, linków do śledzenia losów zamówienia oraz innych danych niepublicznych przekazanych w celu realizacji zamówienia lub też jeżeli osoba trzecia weszła w posiadanie tych danych niezgodnie z prawem (kradzież danych osobowych, włamania do systemów informatycznych, włamania na konta pocztowego). Jednocześnie MM Brown Group zobowiązuje się do starannego przechowywania i zabezpieczania danych osobowych oraz nieudostępniania tych danych osobom trzecim bez zgody Klienta.

 

    1. UWAGI KOŃCOWE
      1. Sprzedawca zastrzega sobie prawo zmiany niniejszego regulaminu, zmiany te nie dotyczą zamówień przyjętych do realizacji.
      2. W sprawach nie uregulowanych niniejszym Regulaminem stosuje się przepisy Kodeksu cywilnego.

 

Regulamin obowiązuje od dnia 2 maja 2015 roku.